5 Tips about طراحی You Can Use Today

Wiki Article

در این میان سبک‌های آسیایی بیشتر سنتی و وابسته به گذشته می‌باشد و سبک‌های غربی وارد مرحله مدرنیته شده‌اند.

سبک‌هایی چون بوهمیانی نیز در مسیر حرکت از گذشته به آینده قرار دارند و همزمان با زمانه و حفظ شاخصه‌های خود در حال تکامل هستند.

همانند نشیمن از بالا به پایین مدرن بودن یک آشپزخانه را تشریح می‌کنیم.

از تمام سبک‌ها در این فهرست، این سبک احتمالاً یکی از شخصی‌ترین موارد است.

We have been sorry that this post wasn't practical for you personally! Allow us to strengthen this submit! Tell us how we will enhance this put up?

در باب دکوراسیون مدرن چیست بیشترین مطالب حواشی نشیمن و آشپزخانه‌ها در جریان است، ولی سایر نقاط مانند سرویس‌های بهداشتی که از سیستم‌های تعدیل دمای آب و هوای محیط و همین طور سنسورهای هوشمند کنترل مصرف آب، حمام‌های هوشمند و بهینه، اتاق‌های نمایش فیلم یا همان سینماهای خانگی و مواردی اضافی مانند لابی‌ها، استخرها (حوضچه‌های ماساژ و آبگرم و جکوزی) و باغچه‌ها و گلخانه‌ها بهره می‌برند نیز به نوبه خود در این مدرن بودن سهیم هستند، هر چند کمتر به چشم بیایند.

تفاوت اساسی طراحی داخلی انتقالی ترکیب دکوراسیون تضمینی با استفاده از مبلمان سنتی همراه با عناصر مدرن است که اتاق را از یک سبکی بودن خارج می‌سازد.

به همین دلیل است که ما در این مقاله، برای پاسخ به سوال دکوراسیون مدرن چیست، این سبک را از هر منظری مورد بررسی قرار خواهیم داد تا جای هیچ گونه سؤالی باقی نماند.

شما ممکن است تمایل داشته باشید کل را خانه را بارنگ موردعلاقه‌تان طراحی کنید، اما پس از اجرا، نتیجه شمارا راضی نخواهد کرد.

به همین دلیل موضوع تغییرات دکوراسیون در شهرها بزرگ به صورت گرایش به سمت مدرنیته و در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک‌تر به سمت نیمه مدرن در حرکت است. طراحان بزرگ نیز منازل یا مکان‌های سنتی که با رعایت اصول ساخته و پرداخته شده‌اند را از گزند تبدیل حفظ می‌کنند، ولی محیط‌هایی که سنتی بودن در انها محسوس نبوده یا دچار فرسایش غیر قابل بازگشت شده‌اند را به سرعت وارد فاز حرکت به سمت مدرن می‌کنند.

کرم و قهوه‌ای کلاسیک‌ترین انتخاب‌ در اصول طراحی و چیدمان دکوراسیون ????????? ???? ??? ???? منزل هستند.

هر اتاق شخصیتی جداگانه دارد که با توجه به آن می‌توان طرحی برایش در نظر گرفت.

همیشه رنگ مایه‌های خاکی را برایاین سبک به کار ببرید (قهوه‌ای مایل به قرمزرنگی اساسی است)و دقت داشته باشید.

به دنبال رنگ‌های ملایم و برای نقاط برجسته رنگ برنز باشید.

Report this wiki page